Fatosdvrc bende ilkte hep son ana kadar özele gitmiştim son haftalarımda gebelik zehirlenmesi geçiricinde eğitim araştırma diye Kanuniye gitmiştik orda sezeryan olmuştum ama çok memnun kalmıştım ben şükür korktuğum gibi olmadı aslında bende sevmiyodum orayı ama sıkıntı yaşamamıştım, şimdi şehir hastanesinde yapıcam , alırlar doğuma inşallah korkma ya sanmam yani yollamazlar yine son haftalarına doğru muayeneye bi git