Bende Arnavutköy avrupa hospitale gidiyordum ilk günlerden beri
Son 4-5 defadir hem çam sakura hemde Arnavutköy ikisine gidiyorum. Salı günü özelde kontrolde herşey yolunda denilirken, Çarşamba çam sakurada kontrole gidince, doktor hanım bide nstye bağlayalım ne olur ne olmaz dedi. Nst’de 5 dakika kalmamla acile yollamalari bir oldu. Bebegimin kalbi hızlı atıyormuş. 4-5 saat acilde serum nst derken öyle güzel ilgilendiler ki hayran kaldım.
Son ana kadar 2 hastaneyle devam etmeyi düşünüyorduk ama, artık çam sakuradan devam edeceğiz. Doğumu da orda istiyoruz.