Fatosdvrc Bende oraya gidiyorum doğumumda orda olcak inşallah az kaldı 😊🌸 arkadaşlarım tanıdıklarım var orada doğum yapan normal yapanda çok memnun kalmış sezeryan yapanda dedikleri gibi evet odalar tek kişilik yanınızda refakatçi kalıyor eşiniz de herhangi ihtiyaç anında girip çıkabiliyor birşeyler getirebiliyormuş tabi çok bırakmıyorlarmış yinede, normal doğum kaldığınız odada oluyormuş sezeryandan önce oda veriliyormuş yerleşiliyormuş öncesinde, doğum sonrasıda 2-3 hemşire sırf sizinle ve bebekle ilgileniyormuş emzirme hemşiresi ayrı oluyormuş gerektiğinde süt sağma makineside getiriyorlarmış size vs..🤗🌼 arkadaşlarımdan duyduğum kadarıyla izlenimlerim bu şekilde inşallah bizimde güzel geçer bakalım