Aysem3338 ilk bebeğimide hümada doğurdum şu an ikincisi için Akif Yılmaz’a gidiyorum gayet memnunum. Nesi kötüymüş acaba hastanenin? Fiyat olarak her şekilde gayet uygun her muayenede ilgileri yüksek kapıda karşılarlar. Kim sana nasıl kötüledi bilmiyorum ama yaşadığım tecrübelere dayanaraktan söylüyorum başka hastaneye gitmem açıkçası hem gereksiz pahalı hemde bana göre doktorumun güler yüzlü pozitif olması çok önemli. Ne zaman yazsam gece bile olsa mutlaka cevap verir Akif hoca. Bu arada doğumda bile sorun yaşamadım hijyen iletişim vs konusunda. Sezeryan doğum yaptım gayet iyiydi ilgileri. 2018 de doğum yaptım tek gece kaldım 1500 tl ödedim epidural anestezi yoktu o zamanlar. Bu arada muayene ücretim 120 doğum 3000 epidural anestesi +1000. Dolar kuruna göre bakarsak bana gayet makul geldi.