[silindi] ylzsa anladım canım bende Cahit beye gidiyordum genel olarak hüma nin hiçbir doktorunu kotulediklerini duymadım iyidir iyi.🤗☺️
Aslina Nisanurunannesi3850 ben hümeyra hanımdan hiç memnun kalmadım. Kanama işe acil gittim pratisyen hekim vardı bide hümeyra hanım ben uzman olsun diye hümeyra hanımı istedim fiyatı da 150 tl verdim. Ultrasonda baktı kalbi atıyor dedi başka hiç bir şey söylemedi. Sorun var mı dediğimde ise kanama olduğuna göre dedi. Zaten ilk bebeğimi karnımda kaybettim zaten çok korkuyorum kadın bana sanki zorla baktırmışım gibi muamele yaptı.
GAda Aysem3338 Aysem3338 9 yıl önce Kayseri’de rövanşta bir hastaneydi çok kalabalıktı şimdi kimse yok ben erşat beye gidiyordum Acıbadem Mesut beye de gidiyordum iki doktora gidip karar verecektim ama erşat yanlış teşhis koyunca o gece üzüntüden doğum yapacaktım sancılandım. Ertesi gün koşa koşa Mesut beye Acıbadem’e gittim doktora anlattım sözlü olarak bile olması imkansız ama muayene edeyim dedi ve yanlış yapılmış ölçümleriniz dedi ohhh dedim.o geceme hala helal etmem ona.Allah’a havale tamamen pragözlükten. Başka birşey değil yani. Birde hijyen sıfır sizlere bırakıyorum
Dilara0638 Arkadaşlar bende aranıza yeni katılan bir anne olarak hastane konusunda çok tedirginin Kayseriliyim ama Ankara’da oturuyorum doğuma yakın kayseriye gelme ihtimalim var ama burdada ordada hangi hastaneyi tercih edeceğimi bilemiyorum maalesef..
Aslina minikprensimmm123 canım tahlil sonuçlarını falan göstermek için ücretsiz gidebilme süresi ne kadar 15 gün mü 10 gün mü biliyor musun?
minikprensimmm123 Aslina Canım sonuçlara hep ücretsiz bakıyorki öğleden sonra gidiliyor ben hiç ücret ödemedim sonuçlara salı günü öğleden sonra hastanede perşembe cuma günü tam gün sonuçlara da öğleden sonra bakıyorlar
Ozge2805 Aysem3338 canım hümaya 250 verene kadar bence acıbademe git ben Fatma kutlusoya gidiyorum ve her çıktığımda iyiki diyorum
Aslina minikprensimmm123 bana sonuçlarla 15 gün sonra gel demişti sonuçlar çıkmadı daha. Giriş yaptırıyor musun sonuçlar için peki? tekrar ultrasonla da bakar mı gittiğimde bebeğe?
Eeeeannesi Aysem3338 ben hümada cahit beye gidiyorum ilk doğumu da orda yapmıştım ve hiç bir sıkıntı yaşamadım hatta el bebek gül bebek bakıyorlar doğumdan sonra şimdi 2. Ye hamileyim yine hüma hastanesinde doğum yapıcam bence herkesin her dediğine inanmamak gerek "
minikprensimmm123 Aslina Canım bi kere bana da öyle dedi öğleden sonra erdem şahine sonuç gösterecem dedim sıra verdiler ama ultrason la bakmadı bu forumda arkadaşın biri dedi aynı doktora gidiyor muş 1 hafta içinde gidersen ücretsiz muayene hakkın oluyor muş ben daha öyle hiç gitmedim perşembe günü kontrolüm var ona gidecem