[silindi] bende iki sene önce doğumumu hüma da yaptım neye göre kötü diyorlar anlam veremiyorum böyle ilgili doktor sekreter ebe görmedim Cook fazla iyilerdi ebeler mesai bitip giderken bile arayıp haberini alacaz diye merak içinde gittiler dua ede ede ALLAH hepsinden razı olsun benim doktorum Cahit beydi doğum da hadi kardeşim hadi söyle yap böyle yap aferin sana diyerek doğum yaptırdı o kadar motive edicilerdi ki coook memnun kaldım. Yine hamile olursam RABBİM nasip ederse yine orda o doktorda olacak inşallah. Bu arada askeri personel olduğu için eşim hem muayenede hemde doğum da çok indirim yaptılar. Eşimin işinden dolayı başka sehirdeyim burda öyle bir indirim yok.