Sessizgelin55 Son 17 😱 hem korku hem tatlı bir heyecan. Karnım da sertleşme oluyor ama o kadar çok tekmelemiyor artık, şimdiden uykusuz geceler 😭. Bana göre hiç bir bir doğum belirtisi yok . İnşaallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız inşallah. Yarın Dr kontrolüm var bakayım ne diyecek.
enesra026 Sessizgelin55 sertleşme kasılma 27. Haftadan beri var erken doğum riski oluşmuştu hatta düzenli olmadığı sürece sıkıntı yok ama az kalmış sizin rabbim hayırlısıyla kavuştursun inşallah
MehtapErol enesra026 Yok karın alt bölgeme iğne saplıyor gibi oluyor bebiş hareket ettikçe. Ama artık kasıklarda da baskı hissediyorum geceleri.
enesra026 sedardahuseyin ayyyyy bitmiş allahım yardımcınız olsun inşallah hayırlısıyla kavuşun yavrunuza ne güzel
Gigy enesra026 64 gün ama daha erken olacak gibi🙈ay valla izine çıkıyorum son günleri sayıyorum ,odası ve çanta hazırlığım kaldı ,eksiklerden bir şey düşünemedim ama yaklaştıkça ayrı bir heyecan oluyor ,doğumdan fena korkuyorum 😌😌😌
Sessizgelin55 enesra026 Allah razı olsun düzenli değil bence , benimm ilk doğum olacak inşallah hiç anlayamıyorum 😒
enesra026 MehtapErol bende de ayağa kalkınca bir batma oluyor birde yatakda sağa sola dönerken bebekler ağırlaştığı için sanırım sizin az kalmış tabi ondandır herhalde
leylosule enesra026 son 16. Ara ara sancılarım oluyor her wc ye gittiğimde kırmızı bir leke gözlüyorum ama yok😅
MehtapErol enesra026 Aynen az kaldı ya o yüzden sanırım , dün gece resmen uyuyamadım sürekli baskı yaptığı için tuvalete de çok şık çıktım. Bir de sabah bir kalktım karnım taş gibi sert, niye acaba.