enesra026 Hanımlar son 27 belirtileriniz neler durumlarınız nasıl bebişler nasıl 😊 sizlerin kaç günü kaldı?
Huris53 35 iz ama 37 de olabiliriz onun için son kaç gün bilemiyorum 2 hafta önden gidiyor bizimki kafam allak bullak, adet sancısı gibi ağrılarım var ödem toplamaya ve kaşınmaya başladım 😑
enesra026 Huris53 benimde aynı durum 2 hafta önden gidiyor nasıl olucak hangisine göre takip etmeliyim bilemiyorum herşeye acaba doğum mu başlıyor diye tedirgin oluyorum 😞
minikprensesimmm enesra026 her zaman takibini son adete göre yapacakmışsın canım doktor öyle dedi cunku bende önden gidiyorum
Huris53 enesra026 doktor son adet tarihine gore hareket edicez hep diyor onun için bende 35 sayıyorum artık
minikprensesimmm enesra026 durum şöyle özet geçeyimmm 35.haftada hazırlan geliyor dediler. Çanta valiz hazırladık evleri temizledik ettiikkkk ama yok gelen giden 1 cm açıklığın var dediler 36+3 de meğersem o da yokmuş. 37+6da doğum sancısı başlamış ama açıklığın yok dediler başlatamayız doğumu dediler. Düne kadar sancım felan yoktu ne nişanım geldi ne suyum dünden bugüne tek değişen şey ishal olmuş olmam belimde bi ağrı karnımda sertleşme. Ama artık çok zorlanıyorum🙄😅
enesra026 minikprensesimmm ishal doğum belirtisi oluyormu acaba bi kaç yerde okudum 1 2 gündür benimde vardı ama dünden beri de sanki tam tersi afedersiniz kabızlık oluştu nolucak böyle hiç bilmiyorum
minikprensesimmm enesra026 bekleyip göreceğiz bende öyle okumuştum ama ha bire değişik birşeyler oluyor🙄
enesra026 minikprensesimmm evet ya ne olcak ne bitecek bakalım hayırlı kolay doğumlarımız olsun inşallah