nslhhsn9221 Renaaa benim üç ay bitti bı kere bile bulanmadi çok şükür hala da aynı. Başta tiksinmem filan da hiç yoktu. Sonradan bazı yemeklerin kokularından tiksinip yemek istemedim . Bu sonradan çıktı ama
Renaaa nslhhsn9221 koku hassasiyeti var bende ama yemek kokularına olmadı daha. Umarım sağlıkla kucağınıza alırsınız sevindim 😇🤗
Princessmom Renaaa ilk hamileliğimde aylarca ölmüştüm bulantıdan. Şuan 6+4 hamleym hiç bulantm yok şükür 😄
Yasoo96 Ne zaman midem bulanmiyo guzel geciyo desem birine, aksaminda elim ayagim tutmuyor. Kafam kalkmiyor resmen. Dikkat et nazar degiyor. Dillendirme cok 😂 artik soranlara bulantim oluyor ama idare etmeye calisiyorum falan diyorum.
Renaaa Yasoo96 Bazı kişilere nazar da çabuk değiyor. Ama dile getirince tersi olma konusunda aynıyız sanırım. Aman nazar değmesin timamo kimseye demicem 😇🤗
MerveZMC BRUTAL-BETTY benimde hiç bulandı ama kızım olacak 😌😌🤰🏻 Anneminde bulanmamış bence genle ilgili
FerahBS Hafta bitiyor, bulantı kusma hiç yaşamadım diyemem belki 3 4 defa ama hiç zorlamadı. Herkese söyledim oh çok rahatım diye. Sonra 12. hafta başladı 3 gün boyunca hergün kustum. Şimdi herkese kusmaya başladım dedim, ne bulantı kaldı ne kusma 😆
evaburak95 BRUTAL-BETTY o kadar çok kustum ki ölmek istedim hala da kusuyorum herkes kız olacak diyordu ama erkek 🤣
Renaaa Eminos123 koku hassasiyeti bende de var Sadece Garnier saf ve temiz deodorant kullanıyorum. sevdiğim kokuların hepsi tersi oldu ağır geliyor
Eminos123 Renaaa yok oyle koku degil yemek kokulari rahatsiz ediyordu ama simdi duzeldi 18 haftalik oldum
Renaaa rukiyyee hadi ya.. kimisi şimdiye kadar olmazsa daha da olmaz demişti. Bir de saçı çıkarken oluyor diyen var :) neden herkes bişi diyor :D
Renaaa Serendipity MaşşAllahlar olsunn ne güzel inşAllah öyle olur sizin çok az kalmış ya İnşAllah sağlıkla kucağınıza alırsınız Çok teşekkürler 🤗
Renaaa Kucukkedi maşşAllah çok sevindim. Bazı arkadaşlarım sırf mide bulantısından hamile kalmaktan korkuyorlardı. Çok zor oluyormuş.
Kucukkedi Renaaa sagolun, ben de korkuyodum çünkü normal hali bile sorunluydu. Kahve çay tüketimim azalınca, yediklerime mecbur dikkat edince hamile olmadığım dönemden daha iyi bi durumda midem.