Renaaa 2 aylık hamileyim ve hiç mide bulantısı yaşamadım. Şanslı mıyım yoksa sonra mı bulanacak ? :) Ben niye bu kadar heyecanlıyım :)
Ozlemust Renaaa 11 12. Haftaya kadar bulanabilir ama 6 da başlaması lazımdı çok rahatsız etmeyecektir. Benim de çok bulantı olmadı ara ara oldu zor birşey ama heyecanlanmayın bunu n için 😁😁
Eminos123 Renaaa mide bulantisi yasamadim hamileliklerimde hic aksine istahim yerinde olur sadece bu gebeligimde koku hassasiyeti yasadim
Serendipity Renaaa 37.haftamdayim bebek hareketlerini hissedene kadar en ufak bir belirti yasamadim cok sukur umarim siz de sanslisiniz da hamileligin tadini doya doya cikarirsiniz 😊
Renaaa Eminos123 koku hassasiyeti bende de var Sadece Garnier saf ve temiz deodorant kullanıyorum. sevdiğim kokuların hepsi tersi oldu ağır geliyor
Ozlemust BRUTAL-BETTY evet erkek bulandırmaz diyorlar benimde erkek bulanmadı ama arkadaşım 9 ay kustu kel bir oğlu oldu onun da 🤷♀️çok ta alakalı değil bence
MerveZMC BRUTAL-BETTY benimde hiç bulandı ama kızım olacak 😌😌🤰🏻 Anneminde bulanmamış bence genle ilgili
evaburak95 BRUTAL-BETTY o kadar çok kustum ki ölmek istedim hala da kusuyorum herkes kız olacak diyordu ama erkek 🤣
Renaaa Serendipity MaşşAllahlar olsunn ne güzel inşAllah öyle olur sizin çok az kalmış ya İnşAllah sağlıkla kucağınıza alırsınız Çok teşekkürler 🤗
Mumyy Renaaa belki bir iki kere yasamisimdir ilkinde de bir hafta falandır bence şanslı kesimiz mide bulantısı pek hoş olmuyor tadını çıkarın😊
HilalKadir Ozlemust evet ben 3 aydır sabahları kusuyorum ve erkek dedi doktor yani bencede ilgisi yok 😁
Mercimek26 Bende bulantı yaşamadım oğlun olcak dediler ama kızımı bekliyorum😂 26+4üz şu an inşallah hiç yaşamadanda doğum olur 🥰
Redpepper Benim 1 hafta bulandi 7. Haftamda o da araliklarla oldu sonra kesildi cok sukur suan keyifli bir gebelik geciriyorum.
Renaaa Kucukkedi maşşAllah çok sevindim. Bazı arkadaşlarım sırf mide bulantısından hamile kalmaktan korkuyorlardı. Çok zor oluyormuş.
Nslhnkr Renaaa bence en son düşüneceginiz seylerden biri mide bulantısı olsun anmayın bile 🤣 çok kötüydü çooookkk 😞😞😫😫 umarım sizin bulanmaz cok rahat bir süreç geçirirsiniz 🧿😇
3441K Nslhnkr ay kesinliklee hic düşünmeyin mide bulantisini 35 haftalik oldum hâlâ cekiyorum hatta hastaneye gideceğim sanirim birazdan :(
Nry0682 Renaaa bu bünye meselesi ve şanslı hamilelerdensiz.Bende 10 haftalıgım bendede hicbir belirti yok mide bulantısı hiç yasamadım böle devam etmesi ümidiyle.
Bahar2622 Renaaa ah sende o şanslılardansin ama çok duyurma nazar değmesin bulantiyla baş etmek çok zor 😂😂
rukiyyee Renaaa daha dur hele başlar ben test yaptırdığımda iki aylıktı hiç bulantı yoktu zamanla çıktı maleseff
Renaaa rukiyyee hadi ya.. kimisi şimdiye kadar olmazsa daha da olmaz demişti. Bir de saçı çıkarken oluyor diyen var :) neden herkes bişi diyor :D