Tugba_D yuksell07 siz ilk haftada cektirdiğiniz ultrasonda kese içinde bebek göründümü yoksa siyah düz bi yuvarlak gibimiydi
yuksell07 Esrakuku bende acikiyoru magzima bı lokma koyuyorum sanki çok yemiş gibi sisiyorsun hemen 🤔değişik durumlar var
freuze Fatma Ben de 5+3 üüm :).Aynıyız. Pazartesi doktora gidicem. Kese görünür inşallah da kalp için erken sanki. :)
Ovunc_92 ebozbey anladım canım alttan muayene olmak istemiyorum açıkçası o yüzden görünür mü diye merak ettim 🙄
Ovunc_92 yuksell07 hiç beta baktırmadım canım sadece test yaptım uygulamayı indirdim son adet tarihimi girdim ona göre randevuya gittiğim gün beş hafta oluyor randevusuz burda bakmıyorlar özel klinik falanda yok ondan baktıramıyorum direk randevuda belli olucak herşey 🤗
yuksell07 Ovunc_92 keşke baktirabilseydin betaya sağlık ocağında bakarlardi ona göre guderrun doktora eğer 1500alti ise gözükmesi boşuna gitmiş olursun
Ovunc_92 yuksell07 aslında şöyle birşey var canım benim bir düşügüm birde kimyasalım var Cuma’ya kadar o yüzden beklemek istedim kanamam falan olursa Cuma’ya kadar zaten kimyasaldır ümitlenmek istemiyorum fazlada zaten olmazsada Cuma herşey belli olur hakkımızda hayırlısı olsun hepimiz için inşallah 🤗🤲🏻
GulcanDongel Angela aynıyız program 6+2 gösteriyo, salı günü çağırdı doktorum kalp atışı için gidicez inşallah, bide pazartesi günü iki kese göründü 😍salı belli olcak herşey.
Angela GulcanDongel bende persembe gidicem 2 hafta sonra gel demisti guzel haberler alırız inşallah 🌸
GulcanDongel huma2018 bende o durumdayım, öldürüyo bu ağrılar, sırt bel ağrısına duramıyorum, öğrenmeden önce karın ağrısı çok yaşadım, hala da yaşıyorum gecmiyo.
huma2018 GulcanDongel ay evet ya bende ogrenmeden önce karın ağrısı acayip şekilde yasadim gece uyuyamıyordum o derece yani
esra572 Hcrcllr pıhtılaşma için keseyi görür görmez mi başladı doktorunz.benimde var ama kese gözükünce gel dedi
Gulsah94 yuksell07 bende 5+2 yim şuan çarşambaya randevu aldım ilk olucak 5+5 olucam inşaAllah duyarım kalp atışını ❤️
freuze Fatma Merhaba canım doktora gittin mi. Ben bu sabah gittim. Keseyi gördük. Ama kalp atışı için 10 gün sonra gel dedi doktor. Siz duydunuz mu kalp atışını. Haber verirsen çok sevinirim :)