Hcrcllr kaçlık iğne kullanıyorsunuz acaba? kaç geninizde sorun var? Bende de var pıhtılaşma 4+6yım. Beta artışı 2 kat olunca 0,4lük iğne başladık. Dün forumda biraz okudum iğne az gelebiliyor yazmış bazı arkadaşlar dünden beri canım sıkıldı. O yüzden soruyorumm