Ovunc_92 ebozbey anladım canım alttan muayene olmak istemiyorum açıkçası o yüzden görünür mü diye merak ettim 🙄
Ovunc_92 yuksell07 hiç beta baktırmadım canım sadece test yaptım uygulamayı indirdim son adet tarihimi girdim ona göre randevuya gittiğim gün beş hafta oluyor randevusuz burda bakmıyorlar özel klinik falanda yok ondan baktıramıyorum direk randevuda belli olucak herşey 🤗
Minikasya yuksell07 Canım erken gidince kese var çocuk görünmüyo diye alttan ultrason yapıyorlar. 7 de hem kalp atışı garanti hemde kese içi doluluğu garanti
yuksell07 Minikasya işte ben 6+5 veya 6+6da gideceğim görünür galiba çünkü betam 4+5te 2059du şuan o dahada katlanmistir
huma2018 yuksell07 bende 5+3 pazartesi günü gidicem ikici gebeliğim inşallah. Duyarım kızlar sizde ne gibi ağrılar var benim belim çok agriyo ve kasıklarım
yuksell07 huma2018 benim sol kasığımda ağrım oluyor ara ara sancı şeklinde şükür bel ağrım yok birde halsizlik var
GulcanDongel huma2018 bende o durumdayım, öldürüyo bu ağrılar, sırt bel ağrısına duramıyorum, öğrenmeden önce karın ağrısı çok yaşadım, hala da yaşıyorum gecmiyo.
yuksell07 huma2018 sonucu güzel olcak onun için dert etmiyorum bu ağrıları sizilari 🙈 iki yıldır bekliyorum iki yıldır 3kayip verdim insallh bu kez gebeliğim sağlıklı ilerler ağrılar sızılar dert değil 😌
freuze Fatma Ben de 5+3 üüm :).Aynıyız. Pazartesi doktora gidicem. Kese görünür inşallah da kalp için erken sanki. :)
yuksell07 Esrakuku bende acikiyoru magzima bı lokma koyuyorum sanki çok yemiş gibi sisiyorsun hemen 🤔değişik durumlar var
Livanur22 derindemir hep merak ettiğim için yazıyorum ben ilk gebelik testi için kan verdiğimde 3565 ti benimki neden çokmuş