An itibari ile Doğuma 1 gün kaldı Pazartesi günümüz doluyor doktor en fazla bir hafa daha bekleriz 41 e kadar dedi Pazartesi kontrolüm var doğmazsa tabi 😊bizde aynı durumdayız yazılanları okuyunca rahatladım azda olsa yalnız değilmişim demekki🙈sağlıkla gelsin bebişlerimiz 🤲🏻