Aysegulbagca22 Durumlar nasıl hanımlar mart anneleri olarak bebekler çok nazlı içeriyi sevmişler heralde gelmeye niyetleri yok 😁😁
Ebru_suat Son 5 bizimde bakalm pazartesine yatış verdi doktorumuz suni sanci verilicek bebegim geriden geldigi için dua edin bebeğim kuveze yoğun bakıma girmez insallah 🤲🏻❤️
Aysegulbagca22 Yusracar2408 ooo sen bizden daha çokmuşsun doktor ne diyor doğum için ne kadar beklicen daha
rmdfile İnşaallah ben de böyle bir post açabilirim bana dua eder misiniz hanımlar 🤗 kronik tansiyon hastasıyım inşaallah vaktimizi doldurabiliriz biz de 🤲🏻 Sizlerin de Allah yardımcınız olsun inşaallah sağlıkla kucağınıza alın bebeklerinizi🤗
Gulsummyuksel Aysegulbagca22 mart anneleri diye postlara bakıyoruz bu gidişle nisan anneleri olucaz 😂 bende 38+5 sancı açılma ağrı sızı yok 🙄 40+0 da randevum var bakalım gelmezse sezeryan artıkkk dayanaaamııcak gibiyim 😂