Yusracar2408 Aysegulbagca22 İnşallah canım benimde pazartesi yatışım olucak bakalım, sağlıkla kavuşalım yavrularımıza 😍
Aysegulbagca22 Kelebek_93 bende burda okuduklarımla rahatlıyorum yoksa etrafımda benimle aynı dönem hamile kalanlar hep doğurdu 😄😄
sumce Kelebek_93 bizde bu durumdayız pazartesi günümüz doluyor doktor salı itibariyle her gün kontrole gel dedi 🤷♀️
Ncmtntuuba Kelebek_93 bana da doktor dedi 1 hafta bekleyemem bebek kilosu gayet iyi kaldıkça kilo alacak ondan snra da normal doğum zorlaşacak 😔
koalababy Zeynepelf böyle giderse Allah bilir tabi ama 38 de dogurursun gibi geldi bana :) 38. Hafta da dogum için oldukça uygun bi hafta prematüre sınırını geçmişsin stres yapma hiç hayırlısı ile kucağına alırsın inşallah 🙏🏻
Zeynepelf koalababy aynen canım cocuk uygun da ben hazır değilim😂 hepimiz sağlıkla alalım kucağımıza inşallah❤️🥰
koalababy Zeynepelf hiç birimiz değiliz ama o an işte teslimiyet tevekkül bolca dua ☺️☺️ Hayatımızda en fazla kaç kez dogum yapıcaz ki bi de böyle düşünüp zorluğunu daha kolay göğüsleriz belki :)
Mucizemmmmmmm Aysegulbagca22 benimde 39+6 yarın doktora gidicem ben bisey sormak istiyorum ne zamana kadar tutuyorlar bebisleri icerde suni ne zaman verip beklerler acaba doktorlar , ben artık bu şekilde zaman gittikçe korkuyorum
Aysegulbagca22 Mucizemmmmmmm valla bana ilk 40 haftaya kadar bekleriz dedi perşembe gittiğimde 41 e kadar da bekleyebiliriz belli olmaz dedi bakalım bende yarın gidicem inşallah suni veya sezeryan der de bi sonuca varırım artık