KutsalAnnelik 058elf Bence o bile yeterli hiç yoktan iyidir sabahtan akşama kadar uzanıp yatmıyoruz neticede ev işleri falanda oyalıyor bizi ayakta
Gigy KutsalAnnelik 31 e giriyoruz biz de ,ben de anlamadım valla ,çalışıyorum bir de izine son bir hafta ❤️şimdi başlıyor telaşlar bence ,son günler de çabucak geçer inşallah,sağlıcakla kavuşalım yavrularımıza 💖🎈🎉
fndkannesi30 Bizde 31+5 olduk oğluşumla 💙ara ara ateş basmaları yaşıyorım iyi ki yaz sıcaklarında değiliz diyorum Bir de son iki haftadır aynı kilodayım normal mi acaba çok merak ediyorm Sizde her hafta kilo artışı oluyor mu
KutsalAnnelik fndkannesi30 Evet hamileliğimiz en güzel mevsime denk geldi şükür 😊 Ya açıkçası benim baştan beri kilo alma hızım fazla pek vücudumda belli olmuyor ama her tartıldıkça mutlaka almış oluyorum çünkü çok sık acıkıyorum. Bildiğim kadarıyla 30.haftadan sonra bebekler daha hızlı kilo alır ama belkide bebeğin alıyordur ama sen zayıflamışsındır o arada farketmiyorsun. Mesela ben en son 28.haftada kontrole gittiğimde bebek 1 kg dı geçen gün tekrar kontrole gittim 31.hafta bitmek üzereydi 1.750 olmuştu
Esosun KutsalAnnelik benim rahim ağzı kısalığım var 32 den itibaren her an bekleyebiliriz bebişi dedi bakalım kısmet ne zaman gelcek ha geldi ha gelcek bekliyoruz bakalım ne kadar durursa kâr tabi ki yine de 😊
KutsalAnnelik Esosun Hayırlı zamanda gelir inşallah ☺️ Rahim ağzı kısalığı çatı muayenesinde felan mı çıktı nasıl anlaşılıyor acaba
Esosun KutsalAnnelik yok alttan muayene ve detaylıda belli oluyor benim 20. Haftamda ortaya çıktı detaylıda önceden de bir düşüğüm var 19 haftalık onunda ona bağladılar şimdi serklajlıyım genelde yatıyorum bugün dışarı çıktık eşimle aylar sonra işte😊 32. Haftayı kutlayalım dedik yaşam sınırının önemli bi bölümünü geçince
Hemsireanne1 KutsalAnnelik 32+3 üm bende 30 dan sonra baya zorladı ya . Hamileliğim keyifli geçti aslında çok özleyeceğim hamileliği diyorum ama sıkıntılarda yok değil tabi nefes darlığı çok yaşıyorum yatakta dönememe biraz ayakta fazla kalsam bel ağrısı bebeğim bir yere toplanıyor nefesimi kesiyor ayy geri kalan 8 hafta nasıl geçecek diye düşünüyorum 😂 nefes darlığı olmasa her şey kolayda işte yetmiyor nefes 😂
KutsalAnnelik Hemsireanne1 Kolaylıkla geçer Allah’ın izniyle şimdiye kadar çoğu geçti gitti zaten bende hiç bitmesin istiyorum bu pandemi felan hiç tadını çıkaramadım sanki 😊
KutsalAnnelik Esosun Allah yardımcın olsun inşallah bir sorun çıkmaz içini ferah tut az kaldı zaten onu kucağına alınca unutursun hepsini 😊
Ey_ser KutsalAnnelik 32+3 oldum bende ayaklarım çok tuhaf hem şiş hem’de acıyor sanki içeriden bıcakla kesiyorlar gibi anlamadım gitti çok rahatsız edici
KutsalAnnelik Ey_ser Tuz tüketiminden mi kaynaklı acaba canım ödem için ayakları yukarı dikmek felan iyi diye okumuştum bak netten bazı hareketler var onları dene belki işine yarar, Rabbim kolaylık versin 🤲🏻
Dygmvl KutsalAnnelik 31+4üm. Çok kolay geçti ama iki gündür kasık ağrım var adet olacakmışım gibi ve aşağı çok baskı oluyor erken doğmak istemiyordur inşallah daha bir şeyi hazır değil🙈
KutsalAnnelik Dygmvl Kontrol tarihin uzaksa erkenden git bi istersen doktora canım o adet ağrısı gibi olan doğum sancısı olabiliyormuş baskıda varsa ne olur ne olmaz doktorun baksın inşallah zamanlı gelir bebişin ☺️
KutsalAnnelik Akmankara Doktor bana tatlı şeker ekmek meyve vs onları söyledi ya tuzdan hiç bahsetmedi ama normal yemek tuzu dışında artık ekstra tuz eklemiyorum yediklerime ekmek felanda arada kaçamak yapsamda genelde kepekli yiyorum, tatlı zaten yemiyorum belki canım çok isterse günde bir parça çikolata 🙈 tansiyonum genelde düşüktür hiç çıktığını hatırlamıyorum 😊