Akmankara Doktor bana tatlı şeker ekmek meyve vs onları söyledi ya tuzdan hiç bahsetmedi ama normal yemek tuzu dışında artık ekstra tuz eklemiyorum yediklerime ekmek felanda arada kaçamak yapsamda genelde kepekli yiyorum, tatlı zaten yemiyorum belki canım çok isterse günde bir parça çikolata 🙈 tansiyonum genelde düşüktür hiç çıktığını hatırlamıyorum 😊