kelebekannesi01 hiç bilmiyodum öyle bişeyi bu uygulamada önerilmişti bundan 2 sene önce aldım doğumdan sonra kullandım direk kilot gibi giyiyosun zaten iyiki almışım yarısını hastanede kalanı evde kullandım normal ped olsa dayanmazdı çünkü hasta bezi de çok büyük oluyo ya