kelebekannesi01 emici külot diye geçiyor zaten canım bence ekstradan gerek yok külot giymeye o tek başına yeterli oluyormuş zaten, bende bu doğumumda alıcam ilk kez ilkinde hasta bezi falan taktılar çok zorlandım bide gevşiyordu falan üzerine külot giymek zorunda kalmıştım ve oda dikişlerime baskı yapmıştı biraz