Yasemin0728 Yenibirannee bizimde 11+2 de %80erkek denilmişti 15+3 de %100 kız denildi şuan 17+3 haftalığız kıyafet falan aldık biz biraz biraz
Hmsrqw ZeynAnk rüyanın tersi çıkarmış 🤣 Ben doktorlara anlam veremiyorım ya bence kesinlikle 16.haftadan önce cinsiyet söylemesi yasaklansın,11-12. Haftalarda öğrenilem hiçbir cinsiyet %100 doğru sonucu vermez bu bi nevi duygularıyla oynamak insanın
Ogi8 Yenibirannee banada ikizimi birine net konuştu diğerine emin değilim dedi 16+6 haftalık Ken ilk kez baktı yani bilmiyorum bende değişir mi dşye çok emin olamıyorum
Yenibirannee Ogi8 bende bir erkek bir kiz dendi duygularim darmadağın 😁😁😁 hangisine net alistirsam kendimi 😂😂
Hmsrqw Sincapannesi bence siz umutlanmayın tamam kız da olabilir tabiki sizi yanlış diye yönlendirmek istemem ama kız diye bişeyler almayın 16.haftayı bekleyin
Yenibirannee Ogi8 12. Haftamda %90 erkek dedi bugun 16. Haftamda gittim kiz dedi 😂 onumuzdeki ay netlesir dedi şaştım valla
Gulyuksel55 Yenibirannee İkiz olmayasın kız😂😂😂 ayyy ama en sinir bozucu olan da cinsiyetini bilmiyoz ya dışarıda çok güzel ciciler var görüyoruz alamıyoruz diye içim gidiyor valla benim ☹️☺️☺️
Yenibirannee Gulyuksel55 ikiz olsa görünürdü ya hee gozukmeyen var midir ki merak ettim şimdi 😂😂 evet ya bilsek ona gore plan program yapardik
Alpbusy Banada 10 da kız 12 de kız 16 da erkek dendi bende detaylıyı beklicem gönlümden geçen kız hakkımızda hayırlısı 😊
Yenibirannee Alpbusy insallah sağlıklı olsunlarda başta erkek demese gene sorun yok ismi bile hazırdı hahah yoksa bende ilk kiz istiyorum 🥰
Gulyuksel55 Yenibirannee Belli olmaz kız peş peşe saklanmışlardır görmemiştir doktor her kontrole gittiğinde biri çıkıyodur öne 😂😂😂 bugün gittim çarşıya neler gördüm ama alamadım ya içim gitti çok sinir oldum çarşamba günü de göstermezse yuh dicem valla 21 haftalık olcaz🙏☺️☺️
Aysegulyksl Elizan34 bütün kontrollerimi devlette yaptırdım hep erkek denildi detayliyida devlette yaptırdım kız denildi yanılma olabilir diye düşündüm özele gittim özelde kiz dedi