ikiiPrensensAnnesi Yenibirannee bnmde her defa yuksek ihtimak dedi kızdada erkektede ama bn başka doktora da gittim 4 boyutlu o erkek ddi net bn iki doktora gdiyorm
Yenibirannee Minik_tavsan bugun net gormedi ama bacak arasi boştu bende gordum ama hic hareket etmiyodu o yuzden net bisey demedi ama kiz gibi duruyo dedi 😂😂
mrv_b Yenibirannee bana da 13 de erkek 16 da kız dendi şok olmuştum belirtiler gören herkes erkek diyodu ama kızmış cinsiyet değişmedi🤷🏻♀️
Yenibirannee Sibelezgi bakalim onumuzdeki ay daha net soyler herhalde yavrumu kizim mi oglum mu diye seveyim sasirdim 😂😂😂
Krizantem_ Yenibirannee 12. Hafta da öğrenenlerin çoğu değişiyor. Organlar yeni oluştuğu için yanılma payi yüksek oluyor.
Yenibirannee Krizantem_ suan 16. Haftaligim bugun kiza benzetti doktorum iste onumuzdeki ay netlesir dedi
Krizantem_ Yenibirannee Anladım canim 16 haftaliksan buyuk oranda dogrudur gerci çok değişen okudum ama doktorun dediği gibi 20de detaylı da öğrenirsin net😊
Ogi8 Yenibirannee banada ikizimi birine net konuştu diğerine emin değilim dedi 16+6 haftalık Ken ilk kez baktı yani bilmiyorum bende değişir mi dşye çok emin olamıyorum
Aysegulyksl Yenibirannee 12 haftalıkken ikili taramada erkek denildi 16 haftalikken üçlü taramada erkek denildi 18 haftalıkken normal kontrolümde erkek denildi 21+4 de detaylı ultrasonda kız olduğu kesinleşti valla bende şok olmuştum
Yenibirannee Aysegulyksl hahaha ne degisik duyguya giriyor insan degil mi bugun aynisini bende yasadim 😂😂