arisin_annesiii Adalet-22 hadi ya anladım canım inşallah acılma vardir 1 cm olsa yeter çünkü epidural de alıcam ya
Bsra06 arisin_annesiii evet kendi istegimle benim kalpte problem var bide tansiyon var.. hemde ben dayanamam yani çok korkuyorum normal doğum denilince cesaret edemiyorum..
nurell arisin_annesiii sen bibrahatla belki yarına kalmaz 😂😂 dusuna al güzelce hurmani ye otuda suya köydür o suda cokcdurmuyo hemen açılabilir
Betegebet arisin_annesiii Yaa imreniyorum hareketli hamilelik gecirene ilk gebeliğim de hiç yerimde durmadım gezdim çalıştım zıpladım. Ama bu cok zor.. Gerçekten halim yok. Hele akşam olunca bitiyorum
Meray64 arisin_annesiii n kadar sürede bir giriyo ağrı dünden beri ara ara benim de benimden karnıma doğru ağrım oluyo karnım taş gibi kesiliyo hele gece yatakta gaz sancısıyla beraber çok fena oluyo acaba doğum sancısı mı bilmiyorum 39+2 yim
arisin_annesiii Meray64 Canım inanki sayacı ayarlıyorum sancım gelince unutuyorum saymayı. Ama nstde düzenli çıktı evde 10 dk da geliyordu
Arass__ arisin_annesiii vala bende de ara sıra dediginz gibi acı vermeyen sancılar var karınm baya taş gibi. Midemde bulanıyor gün icinde 🤷🏻♀️ ntse de düzensiz sancım vardı 16-27 arasıydı bazende 43 falan oluyordu. Kac haftalıksınız