arisin_annesiii nurell bugün koysun mu annem suya şuan annem yanımda. Zaten gerçek sancım var annem koysa okusa olurmu acaba
nurell arisin_annesiii ben onu doğum sırasında diye biliyorum kuzum tanıdığımız öyle yapmış kolay geçmiş doğumu ama önceden koyması nasıl olur bilmiyorum acilman varsa okusun koysun doğuma girince okunuyo diye biliyorum ama onu bı arastir bide yarım saate kalmadan aciliyo o rahim agzinla birlikte
M3ltm arisin_annesiii veriliyomuş bugn öyle dedi vajinal yoldan fitil veriyorlarmış onunla yumuşayıp açılmayı saglıyomuş
nurell arisin_annesiii aslında olabilir ya koy koy okunacak süreler falan var annis onları okusun acilman olur
Ozgeksn Ya bu sancı nasıl bişey biri tarif etsinnn gelsin artk sancılarım istiyorum bel ağrım var ama devamlı değil bazen zonklama hissediyorum bebeğim hareket ettiğin de de çok zorlanıyorum baskı yapıyor karnım sertleşiyor
arisin_annesiii Ozgeksn karnım sertleşiyor belime ağrı giriyor benim bide makattan sancı giriyor canım ama geçiyor hemen
nurell arisin_annesiii aa o zaman hiç bekleme kuzum hemen koy Allah’ım kolaylık versin kolay doğumlar sağlasın sağlıcakla al kucağına haberini bekliyorum
Meray64 arisin_annesiii n kadar sürede bir giriyo ağrı dünden beri ara ara benim de benimden karnıma doğru ağrım oluyo karnım taş gibi kesiliyo hele gece yatakta gaz sancısıyla beraber çok fena oluyo acaba doğum sancısı mı bilmiyorum 39+2 yim
arisin_annesiii nurell tamam canım şimdi sıcak dus alayım squat yapayım çıkınca meryem ana elini suya koyarım annem de okur üstüne gece uzun zaten uyku haram 😍
Momayse arisin_annesiii bende anlamadım canım ya doğru düzgün açıklama yok acele bir şekilde bakıp gönderiyorlar
arisin_annesiii Mom81 acılma yapıyor canım otu suya koyuyorsun üstüne okunacak süreleri okuyorsun açılıyor o açıldıkça rahimde açılıyor inşallah
Bsra06 arisin_annesiii merhaba bende sabah sezeryana gircem doğuma benimde nts de sancı cıktı 38+3 2.gebeligim