arisin_annesiii nurell Aleyimm44 Canım benim bebek asagi inmemişti 10 cm oldum kendı sancimla 3 4 saatte. Ama gelmiyordu inmiyordu midemdeydi sanki hala. Açıl sezeryana alındım bebek sezeryan oldum şuan agrım var ama iyiyim
Nuray61 arisin_annesiii cnm bol bol spor yapmalısın hurma yemelisin Mom81 rabbi yes sir vela tüassir rabbi temmim bil hayr birde bol bol salavat çek cnm hamileykende doğum anında da yapilan dualar kabul olurmuş bol bol dua edelim inşallah…🤲🤲🤲👍👍👍🙂🙂🙂
arisin_annesiii Esraismail99 internette yazıyor ama kesin kullan aniden suyum geldi 5 cm acılma vardı ve 3 saat içinde tam açıklık. Ama bazı sebeplerden dolayı sezeryana alindim
nurell arisin_annesiii ay ikimizde sağlıklısı iz çok şükür olsun sezeryan olsun biraz ağrın olacak artık gözün aydın Allah’ım uzun ömürler versin 🌼🌼
arisin_annesiii Aleyimm44 normal doğum yapmadım ama 10 santime kadar sancı çektim 100 kere sezeryan diyorum….
arisin_annesiii minikprensesimmm doğurdum canım yazicam uzun uzun 💙 negatif normal doğum, pozitif sezeryan doğumun yazicam okursun inşllah 💙