arisin_annesiii Betegebet herşeyin hayırlısı canım heyecan ve korku sardı şimdi. Egzersize bakayım o zaman dus alırım squat yaparim
Betegebet arisin_annesiii Bende başlayayım bugun. Başlıcam kac gündür ama moralim okadar bozuk okadar saçma Bi haldeydi. Okadar agrım varki mutfaga zor yürüyorum. Bahanem oldun valla 😂😂😀
leylosule arisin_annesiii Hurma yemek, böğürtlen yaprağı çayı içmek, squat harekeleri, merdiven inip çıkma, günlük ilişkiye girmek, sıcak duş almak ve yürüyüş.
arisin_annesiii leylosule saol canım ama yarın çatı muayenesi yapicak ya şuan dua alırım yürüyüş evde yaparim squat falan
arisin_annesiii nurell off sorma hurma aldım paketten küçük böcek çıktı delircem ya eşimde şansa bugün geç gelicek eve.
nurell arisin_annesiii aaa tüh ya yakınlarda alabileceğin biryer varsa yada aldirabilecegin komşun evden cikmanda sıkıntılı ama şey rahim ağzına zeytinyağı surebilirsin birazcık ya içeri ama onu eşinle yapman lazım çok ileri gitmemen şartıyla onun haricinde bir sandalye alıp bacakları aç ellerinle sandalyrden tütün ve hafif Afif assagiya eğil eğil kalk canim
Arass__ arisin_annesiii vala bende de ara sıra dediginz gibi acı vermeyen sancılar var karınm baya taş gibi. Midemde bulanıyor gün icinde 🤷🏻♀️ ntse de düzensiz sancım vardı 16-27 arasıydı bazende 43 falan oluyordu. Kac haftalıksınız
arisin_annesiii nurell bu dediğin şeyleri şuan yapıyorum annem geliyor hurma al dedim. Zeytinyağını dünden beri yapıyorum
Ortmenanne16 arisin_annesiii 2 gün önce doğum yaptım ben doğuma 1 gün hala 15 bin adım attım squat yaptım hastanede 2 cm açıklık çıktı o güne kadar hiç yoktu oysaki
arisin_annesiii Ortmenanne16 mümkün değil evdeyim dışarı asla çıkamıyorum çünkü eşim çalışıyor geç saate kadar ama squat yapacağım
arisin_annesiii nurell aldım ben canım önceden 😍 garanti olsun diye anneme de al dedim orda dua okusun suya koyup
HndClk arisin_annesiii tam olarak ne kadar doğru bilmiyorum ama hurma yemek açıyormuş sanırım hatta bu nedenle hamilelik sürecinde çok yenmemesi gerekiyor diye biliyorum düşük ihtimaline Karşı bi araştırın isterseniz sizde belki faydası olur
Momayse arisin_annesiii bende dün nst ’ye girdim iki sefer birinde sancı 20 ile 25 arası çıktı kalp atışı beğenmedi tekrar istedi bu seferde sancı 60 i felan geçmişti ama doktor hiç birşey demedi benim hissettiğim birseyde yok
M3ltm arisin_annesiii suni sancıyla açılma olur dedi bebegi riske atmayalım dedi pazartesi tekrar kontrolle çağırdı
Betegebet arisin_annesiii Yaa imreniyorum hareketli hamilelik gecirene ilk gebeliğim de hiç yerimde durmadım gezdim çalıştım zıpladım. Ama bu cok zor.. Gerçekten halim yok. Hele akşam olunca bitiyorum
M3ltm arisin_annesiii veriliyomuş bugn öyle dedi vajinal yoldan fitil veriyorlarmış onunla yumuşayıp açılmayı saglıyomuş
Momayse arisin_annesiii bende anlamadım canım ya doğru düzgün açıklama yok acele bir şekilde bakıp gönderiyorlar
arisin_annesiii nurell bugün koysun mu annem suya şuan annem yanımda. Zaten gerçek sancım var annem koysa okusa olurmu acaba