Kızlar bugün kontrolüm vardı gittim nstde sancı çıktı bende evde yalancı sancılarım var diye söylemedim doktora kendisi dedi bak doğum sancıların başlamış dedi. Yarın gel çatı muayenesi yapalım eğer acılman varsa doğumu başlatırız dedi. Insallah acılma vardır çünkü midemden dolayı 9 ayım zehir oldu artık doğsun istiyorum. Acılma olsun diye birşey yapabilir miyim bi fikriniz varmi