Mumyy Biz yılbaşında aldık. Haftada 1 kendim tüm evi temizliyorum, süpürüp siliyorum. Günlükte robotu çalıştırıyorum. Bende çok araştırdım, herkes aşırı memnun, kimi kendi süpürdüğünden güzel süpürdüğünü söylüyor. Benim yorumuma gelirsek. Ben halı üzerinde performansını çok beğenmiyorum. Fayans ve parkede daha iyi. Bazen herşeyi çok çekmiyor, aynı yeri iki kez süpürttüğüm oluyor. Dar yerlere giremiyor, o yüzden ara sıra kendinde süpürmen gerekiyor. Çok titiz insan işi değil anlıyacağınız. Ama gerçekten iş yükümü hafifletti hele hamilelere ve çocuklulara büyük bir yardımcı. Hamile olmasam ve rahatsızlıklarım olmasa ben kablosuz dik süpürge tercih ederdim.