mihman ben de ona başladım daha yeni 15 haftalığız, gerçekten ilk gittiğim doktor allaha emanetmiş, sühendan hanım en az yarım saat bakıyor anlatıyor aşırı ilgili geldi bana. Normal doğum olması için kilo takıntısı var evet ama tercih etme sebeplerimden biri de buydu zaten. Doğum için de şimdiden sabırsızlanıyorum.