Ayssmom evet 7 cm aciklikla gittim , ebeler karsiladi aickligimi konteol edip her adimda doktorumu bilgilendirdiler . Plates topu verdiler . Ama orada onluk yoktu , gecelik varmi die sordular var diyince vermediler. Doktordan habersiz hicbirsey yapmiyolar. Cok ilgiliydiler ve ebelerin elleride cok hafif inanki . Dogmdna snra yardkmci olan hizmetliler vardi ablalar cok iyiydi. Hastanedende biri gelip memnun olup olmadığımızı soruyolardi hep