Pembemavi Nedret kolsala gidiyorum ve aşırı memnunum inanılmaz ilgili bir hastane ve doktor.7-24 ulaşıyorum doktoruma.gittiğimde de en az yarım saat sürüyor kontrollerim anne gibi ilgili ve tecrübeli bir doktor hastane de muhteşem steril ve koronaya karşı üst seviye korumalı en önemlisi doğum hastanesi olduğu için acile de gitsen kadın doğumcu hep var