nur29 sonuçta glikoz içiyoruz birinciyi yaptım şekerim var mı yok mu onu öğrenmek için ama ikinciyi yaptırmanın mantığını anlayamıyorum sonuçta yüksek çıkmış ikinciye kesin öğrenmek için kandan bakılabilir tekrar yukleme yapmak mantıksız geliyor bana sadece bu yani başka bı nedeni yok