Burcuseyy Sermec27 bende kendim makine ile bakiyordum sekerime stres falan yapincada yüksek çıkıyor. Mesela ben olcucem diye hep stres olurdum ya yüksek çıkarsa diye gerçekten yüksek çıkardı bir kaç kere öylesine olceyim moduna girmiştim düşük çıkmıştı 🙂
Burcuseyy Sermec27 bende 26+4 salı günü gideceğim inşallah bizdede problem çıkmaz. Bebek hep haftasıyla uyumlu ama aklımızda birşey kalmasın. Sonuçta kötü birşey ama ben paketli gıda tüketiyorum çikolataya hayır diyemiyorum o sebepten yaptıracağım.