nur29 kan tahlili verin hem aç hem tok orada çıkan sonuca göre yaptırın derim tecrübe ile sabit 👍🏻 İlk çocuğumda sorgusuz sualsiz özel hastaneler yapıyo boşuna içmişim onca igrenç şurubu aç karnına başım döne döne beklemişim diyorum .. malesef Özel has hamilelikte şeker yüklemesi gerekli olsun olmasın koyun gibi herkese aynı şeyi uygulamaya kalkıyo yazık .. ikinci gebeliğimde kan tahlillerim çok düzenli idi şeker yüklemesi yapılmadı Dr da tahlillerime bakıp herşey çok güzel bi sorun yok dedi çok şükür bebeğim sağlıkla kucağımda .. tahlillerinizi yaptırıp öyle karar verin bence 🌸