Kubranurbulur Marpling değil mi ilerde oyunlar oynarlar beraber ne kadar güzel mutluluk verici bir an . Hem hayvanlar bebekleri insanlardan daha çok seviyor ve dhaa çok koruyorlar
Marpling Kubranurbulur kesinlikle emin olabilirsin.yegenim yeni doğduğunda agladıgını haber veriyodu kedimiz.şuanda da yegenim ona neler yapıyor neler☺️Zavallıcık asla zarar vermiyor.nacizane tavsiyem oda yaptırcagın zaman yada esyalarını temizlemeden kediler önce gezsin,keşfetsin.kıskanmazlar 👍
Kubranurbulur Liladrian tabikide öyle onları sevdikten sonra hemen ellerimi yıkıyorum sürekli tuvalet zmaanlarında kontrol ediyorum sağolsun eşim kumlarını temizliyor 🙏
Ayseguls Kubranurbulur benim doktorum kesinlşkle kedi bakıyorsanız kumunu eşiniz değiştirsin gerisi için hiçbir sıkıntı olmaz dmeişti. Kedilerin dışkılarındna uzak durmanızda fayda var. Ayrıca sadece o değil çiğ et, iyi yıkanmamış sebze meyve dışarda yediğiniz salata gibi şeylerden de geçebilir. O yüzden eğer aşıları olduysa sıkıntı olmaz korkmayın
Kubranurbulur Ayseguls ya kızlar hepiniz çok iyi yorumlar yaptınız 💞 ALLAH hepinizden 1000 kere razı olsun bebişimle içimiz rahatladı 😍
Minaveannesi Hanımlar kedim var benim de hiç bi zararı yok mamasıyla besleyin aşıları aksatmayın bi problem çıkmaz
Kubranurbulur Minaveannesi canım aşılarını kaç aydan kaç aya yaptırıyorsun benimkiler 2 aylık dhaa ilk doğduklarında aşıları olmuş sonra ben aldım onları anneleri oldum 😊 birdaha ne zaman yaptırmalıyım
Minaveannesi Kubranurbulur biz sahiplendiğimizde 40 günlüktü parazit iç dış aşıları yapıldı işte sonra da karma aşıları oluyor Bizim hekimimiz asi zamanları geldiğin de haber veriyor Sende talep et istersen kuzum boylesi daha kolay oluyor
Eliffff Kubranurbulur benim kedim yok ama doğduğundan beri bende olan köpeğim var.8yaşında kıyıpta asla veremem.ki çocuklarla evcil hayvanlar çok güzel uyum sağlıyorlar.sen sadece tuvaletinden uzak dur ve asla çiğ birşeyler verme canım
hostesanne Kubranurbulur 26 haftalık hamileyim 3 yıldır kedim var ve toksoplazma riskim var ona rağmen doktorum evde beslediğim kedilerimin bakımına devam edebileceğimi söyledi. Kumunu sen temizleme sadece evini süpür temiz tut hiçbir riski yok.
Tubad Kubranurbulur tatlım benim evdede kedim var ve hiç bi sorun yaşamadım. Hele bebekse sana toksoplazma geçirme ihtimali sıfır.
merwerkan1903 Ozlmozlm ciddimisiniz ben tawuk aldim dogradim birkac kez.sonuc olarak dokundum yani bilmiyordum boyle birsey oldugunu.birsey olurmu acaba?😢
Deletedmom20 Kubranurbulur evinde hatvan besleyen insanlara saygım sonsuz. Ama kendi fikrimi söyleyecek olursam dogacak bebeğim daha ön planda olur o yüzden bu riski şansa bırakmam ben şahsen. O yüzden sadece vicdanınla hareket etmeni öneririm. Hayvana bakabilecek bir sürü hayvansever insanlar mevcut ama bebeğine sadece sen baktığında için rahat olur.
Dorati Kubranurbulur evimde 2 bahçemde 5 kediyle birlikte yaşıyorum 37 haftalık hamileyim hiç bi sıkıntı yaşamadım ve emşnşm oğluma cok güzel arkadaş olucaklar içinizi ferah tutun ☺️