Kubranurbulur benmde 4 yasinda disi kedim var
Doktor cok faydali olmadigni ozellikle ilk aylarda evden uzaklastirmam gerektigini soyleid. Ama ben tabiki yapmadim:)
Suanda 22 haftalik hamileyim cok sukur bir sorun yasamadim insallah ilerdede yasamam
Ondanda vazgecmek cok zor benm icin hic dusunemiyorum