Kubranurbulur merhabalar bende 33 haftalik hamileyim ve evimde 1buck yasinda bir kopegim var.. benimde tum hamileligm boyunca kendi ailem haric herkes kopekle bebek ayni evde olurmu diye soylenip durdu.. bal gibide olur hemde o kdr guzel olur ki herkes sasirip kalir.. benim kizimin tum asilari tam, sokaktan eve geldikten sonra tum patileri ve poposu bir guzel yikanjyor, 2 haftada bir guzelce sampuaniyla sabunlaniyor.. bana laf soyleyenlerden bile temizdir eminimki 😁 bira hijyene dikkat edildigi surece bencr bebek ile hayvan cokta guzel olur sakin kendi bebeginiz olucak diye diger bebekleri sokaga atmayin 🤗