Buketkucuk annemiz çatladıysa bizimki de kaçınılmazmış. Ben de o yüzden sarı kantaron yağı , Hindistan cevizi yağı ve mustelanın bebe yağını kullanıyorum. O kremlerin de zaten içeriği temiz değilmiş, çatlayacaksak ne gerek var o kadar harcama yapmaya. Çevremde de arkadaşlarım ne kremler bitirdi ama annesinde çatlak olan yine çatlamış, hiçbir şey yapmayan da var çatlamamış. Genetik resmen. Yine de inşallah çok çatlağımız olmaz.😔