analaka 35+3 üm henüz çatlağım yok. İlk bio oil kullanıyodum ama içeriği yeterince temiz olmayınca değiştim mustela kullanıyorum ana dğzenli kullanmıyorum açıkcası. Bence daha çok cilt yapısıyla alakalı, yani ben cok kg aldm 15 kg kadar, ama benim cildim yaglı o yüzden çatlağa çok yatkın değil