Gebeliğimi öğrendiğimden beri cowshed çatlak kremi, bio oil, palmer’s losyon, katı kakao yağını değiştirerek kullanıyorum. Aralarında en iyisi kakao yağı gibi geldi bana hem uygun fiyatlı hemde çok iyi nemlendiriyor. Bacağımın üst tarafı ile göğüs altına kadar arkalı önlü günde 2 kere sürmeye çalışıyorum. Çatlak olmaması için su içmek çok önemliymiş zaten bebiş içinde önemli. Çatlak meselesi bence hem genetik hemde yaş ilerledikçe risk biraz artıyor. Genç hamişler daha şanslısınız.