analaka 24. Haftadayım. Duştan duşa bio oil sürüyordum. 1 hafta önce kaşınmaya başlayınca baktım kırmızı çizgiler 😢 Şimdi yağlı güreşlere hazırlanıyor gibiyim günde 4 kere en az yağlanıyorum. Sabah bio oil, öğlen kakao sonra Hindistan cevizi yağı sonra yine bio oil ve kapanış. Ayrıca Babe marka çatlak kremini siparş ettim çok iyi yorumlar okudum. Belki çok önlemeyecek illa çatlayacağım belli yapım bu ama en azından hafifletir. Bu kadar çabama inşallah 🤲😅