Hamileliğimi öğrendiğim hafta çatlak kremi aldım ve kullanmaya başladım, ben 3 adet aldım yağ, krem ve balm şeklinde. Markası Palmers. Balm cok yoğun onu gece sürüp yatın yani öyle diyim sabah kalkınca hala karnınız nemli oluyor, yağını tüm vücuduma kullanıyorum genelde duş sonrası ve gün içerisinde göbeğimi yağlıyorum, kreminin nemlendirmesini pek beğenmedim en az onu kullanıyorum diyebilirim ama yine de onu da kullanıyorum 2 günde bir falan. En cok yağ ve balmı kullanıyorum ama hep elimin altındalar hic çatlağım yok suan 28. Haftadayım, ama malesef göğsüme sürmediğim icin göğüs kısmimda 1-2 adet kücük çatlak oldu hemen oraya da sürmeye başladım, bana göre göğüslerim pek büyümüs değildi cünkü gerek görmedim o yüzden duştan duşa sürmek yeter gibi geldi ama yetmemiş sürmek lazımmış :D