analaka 16.haftamda falan kullanmaya başladım daha yeni çatlamaya başlamıştım. Dermaderm kakao yağlı krem kullandım, eczanenin önerisiyle almıştım. Açıkçası lierac gibi pahalı bir krem almak istememiştim belki işe yaramayacaktı, belki fazla çatlamayacaktım diye. Ayrıca boyutları da küçüktü, hergün sürmen gerekiyor çabucak bitecekti, ona her ay neredeyse para vermek istemedim. Sonra kullandığım krem hiçbir işe yaramadı ve ben o kadar çatladım ki…. Zeytinyağı da kullanıyordum ama o da fayda etmedi. Şimdi 2 aydır falan hindistan cevizi yağı, tatlı badem yağı, sarı kantaron yağı kullanıyorum ama yine bir işe yaramadı çatlamamış olan bölgelerim de yağları kullanamama rağmen çatlıyor. Doktoruma sordum, biraz araştırdım. Kimi kadınlarda çatlamak kaçınılmaz oluyormuş. Ne kullanırsa kullansınlar bünyeleri, genetiksel olarak çatlıyorlarmış. Sanırım ben ne yaparsam yapayım çatlayan kesimdenim. Lierac falan kullanmadım, zaten doğumuma iki ay kaldı kullanmama değmeyecek. Fakat var olan çatlakları da gideriyorsa doğumdan sonra alıp mutlaka kullanırım araştıracağım