AlinaET analaka 5.aydan beri badem yağı sürdüm ama fayda etmedi kişiden kişiye değişiyor şuan göbüşümü kaşırken yazıyorum😂😂
Soe analaka mustela yağ aldım 4. Ay başladım henüz etkisini söylemek için erken. hindistan cevizi yağı da aldım onu da deniycem
Eegurefeoglu analaka ben lierac kullanıyorum düzenli kullanımda kesinlikle etkili eski çatlakların görünümünü de hafifletiyoe ama bir gün kullanmasam yepyeni çatlaklar oluşuyor
-yesim- analaka gebeliğimin ilk ayından beri komple vucuduma bio oil sürüyorum sabah ve akşam gece yatmadan ömcede göğüs göbek popo basene lierac sürüyorum 34.hafta ve çatlak yok
Gag71 AlinaET bende badem yağı kullandım 1 ay geçer diye daha cok maffetti 1 haftadır kullanmıuom kaşıntlrm durdu
Mel3433 AlinaET benimde göğüslerim çok kaşınıyor şipşiş oldu.. zaten irilerdi.. acaba çatlayacaklar mı diye kaşınıyor?
Hatice68 AlinaET kaşımamak imkansiz gibi ama yaa çok tatlı kaşınıyor😂 8.ayima girdim oyle çatlamaya başladı
balkiz12 Soe Hindistan cevizi yağını kullandım zaten vücuda göre değiştiğinden benimki yine çatladı ve krem sürdükçe acayip bi koku oluşuyor ve zıbınlarımdan hala kokusu çıkmıyo igrenç bi kokusu oluşuyo durdukça
Eryener93 Vücudumda zaten çatlak vardı çok müsaitim yani çatlamaya, şuan 11.haftadayım sarı kantron yağı ile kudret narını karıştırıp kullanıyorum inşallah işe yarar, ve diyorlar ki göbeği kaşımayın kaşındıkça çatlar
Seyma2861 Eryener93 canım hiç kaşınma hissi gelmedi bana göbüş büyüdüğü için altları göremiyordum 32.de aynada bi farkettimm göbüş altından catlaklar yürüyor köprüye doğru . Kaşınma hissi gelmeyende olabilir yani
ylzsa Eryener93 benimde kilo aldıgımda direk iç bacak kısımlarım catlıyor yani göbegimde kesin catlar diyorum
Gokceeeee-_ Eryener93 Kaşımamak imkansız benim için hiç vücudum da çatlak olmazdı şimdi kendi vücudumu tanıyamıyorum valla ben hiçbirşey kullanmadım
18minacns Eegurefeoglu Merhaba benimde ilk hamileliğimden göbek bölgemde çatlaklarım var şuan 9 haftalıgım lierac kullansam bi sorun olmaz dimi etki eder sanırım herkez çok memmun
Alev_miray_1234 Eegurefeoglu Kuzeyin_annesi__ bende hepsinden kullandım ama yine de o kadar çok çatlağım oldu ki sadece göbeğim de olmadı. (34 hafta ) ama tek sorunum çok zayıf ken hamile kaldım bi anda kilo almaya başlayınca bacaklarıma kadar çatladım 😫 ne sürsem şuanda işe yaramıyor… çatlakların üstüne çatlak ekledim 😂
slnklkpt -yesim- mühendisoğlu inceleme yapmıştı o yağ ile ilgili. İçeriğindeki A vitamini nedeniyle hamilelikte zararlı olduğuna dair. Kullanacaklar için önden bilgi olsun ☺️
Kuzeyin_annesi__ analaka lıerac diye catlak kremi kullanıyorum işe yaradı 3 aydan beri kullanıyorum. 😊 birdee bebe yağı nemlendiriyor ve kasıntıyada engel oluyor helede son aylarda cok işe yarıyor tavsiyee edeeimm 🥰🥰
Nuray-5886 13 haftadayım mustela’nın çatlak öncesi bakım yağını almayı düşünüyorum 🤔vücudum çatlak oluşumuna oldukça müsait 🤦🏻♀️ kullanan var mı aranızda
Mustafa8gulsah Nuray-5886 ben lierac ile mustelayı beraber kullandım 35.haftaya kadar hiç çatlağım yoktu bi anda çatladım ama 🤷🏻♀️🥲sarı kantaron yağı sürmeye başlayacağım kırmızı çatlaklar için bakalım
Mervee5959 Nuray-5886 bende kullanıyorum 21. Haftadayım çatlamaya müsaitim yanında ekstradan hindistan cevizi yağı ve bepantol onarıcı merhem kullanıyorum hindistan cevizini tüm vücuda uyguluyorum bacaklarda çok fazla kuruluk oluyor çatlayınca her yerden çatlıyorsun tek göbek olarak bakma
senell slnklkpt ben İngilizce kaynaklardan okudum. İçeriğindeki A vitamini zarar verecek miktarda değilmiş. Mühendisoğlu bana ğek hüvrn vermedi açıkçası. Sürekli marka reklamı alan İnstagram sayfalarına güvenmiyorum ve takip etmiyorum.
-yesim- [silindi] arkadaş bio oili diyor çogu gebe kullanıyor brn zararlı oldugunu düşünmüyorum tabi tercih kullanmak istemeyen kullanmayabilir ona bakarsak içimize çektiğimi, havada temiz değill çok vat zararlı şey tabiki ama elimizden geldiğince kendimizi soyutluyoruz elbette
Vosvosgil analaka 31 haftalıgım ben ilk başlarda lierac ve bebe yağı kullanıyorudum sürekli aklıma geldikçe ama şimdi saldım bebe ysğını sadece sabah akşam lierac kullanıyorum bi tane 400 ml şişe bitirdşm digeri yarıya indi düzenli kullanımda hakkıno verdi çatlak yok şuanlık ben 3 ayda başladım sürmeye kaşımıyorum asla kaşırsan çatlar dedi doktor kaşındıkça sürünüyorum
melikeyldrm_54 Vosvosgil bende 31 haftalığım hiç çatlağım yok ☺️ Şimdiye kadar çatlamadıysak daha olmaz diye düşüyorum herkes öyle diyo.
Hilalkorkmaz Vosvosgil Vosvosgil internet üzerinden mi temin ediyorsunuz yoksa eczanede falan satılıyor mu
MinikKalbimmmm analaka ben Bi’oil kullanıyorum 3 aylıkken falan başlamıştım yani 1,5 aydır kullanıyorum ama düzenli kullanmadım. Ama bu sıralar göbeğimin alt kısımlarında kaşıntılar var🙈çatlar mı bilmiyorum
melikeyldrm_54 analaka ben bağdem yağlı bebe yağı sürüyorum aklıma geldikçe. 31 haftalığım henüz çatlak yok ☺️