YagmurAnnesi benim bir akrabam gitti fatih hastanesinde bir bayan doktora .doktor son zamanlarda bir hafta içinde doğum başlamazsa gelirsin sezeryan dedi . Bir hafta sonra kontrole gittiğin de daha 3 haftan var dedi. Çocuk anne karnında fazla kaldı ve kendi dışkısını yedi. Kuvezde kaldı. Doğumda felan da ebeler felan biraz sert davranıyormuş öyle duymuştum . Ama ayhan bey vardı hala oradaysa onun için iyi diyorlar.