host3270
Farabi Devlet Hastanesinin Tek kisilik odalari var mi bilmiyorum ama ben 2 kisilik odada kaldim. Cumartesi akşam 7 gibi hastaneyr gittim gece 1:25 de dogum yaptim. Haftasonuna denk geldigi icin beni pazar gunu cikarmadilar. 2 gece hastanede kaldim. Aklinda bulunsun canim.
Havlu kagit falan al yanina. Ben gittigimde lavaboda tuvalet kagidi yoktu. Hatta kullanman icin yuz havlusu alabilirsin.
Yemeklerini ben yiyemedim. Biraz hassas oldugumdan sanirim. 😕 esim disaridan pogaca falan aldi onlari yedim. Bebegin yatagina sermek icin ayrica bir ortu gotur. Ben 2 tane battaniye goturmustum birini altina sermek zorunda kaldim.
Aklina takilan sormak istedigin bir sey olursa yardimci olurum 😊