seymen
Ondan randevu almak istedim 3 hafta once falan ama Temmuzdan once randevu veremeyeceklerini soylediler.
Cigdem Hanim'a gittim. Olsun bitsin dusuncesindeydi. Ayrica bi tanidigimin 6 cm acilmasi oldugu halsiz kaldigi halde sezeryana aldirmis.
Ceyhun Ates'e gidiyordum Medikale gecmis 2500 tl su an icin veremeyecegim.
Eee dogumu da ebeler yaptiriyor diyorlar. Esimde yeni is yeri aciyor borc icinde diye Bende en son devlette dogum yaptirmaya karar verdim canim.