Ozlemmmmm
Evet Farabi yi duydum memnun olanlar da var.
Fatihte de ebelerinin iyi oldugunu soyleyenler oldu.
Merkez Hastanesi zaten devletten farksiz diyorlar.
Yuzyil da gittigim doktor Medikale gecti oraya o kadar para veremeyecegim ne yazikki.. Yine Yuzyilda 2. Gittigim doktor aman aman diyeyim ilgilenmedi zaten.
Yani doktor konusunda bayagi bi talihsizlik yasadim bu zamana kadar hep ozele gitmistim.
Artik devlette dogum yapmaya karar verdim 3 hafta kala 😮
Allahim hepimizi bir avazda kurtarsin iyi insanlarla karsilastirsin insallah.