mrsflowers Dmndmn ben 4 gün vardı adetime silik çizgi gördüm kan verdim 9 çıktı 😅 3 gün sonra tekrar kan verdim 290 çıkmıştı
birprensesvebirprensannesi Dmndmn Kızımda adetime 4 gün kala 670 le öğrendim. Adetime 4 gün kala 6.26 yla öğrendim oğlumda.
freuze GulcanDongel Ayy öyle mi diyorsunuz 😍😍 heyecanlandım şimdi. Pazartesi doktor randevum var. Hayırlısı inşallah. Hep ikizlerim olsun istemiştim 🙏😀
Kub-46 Dmndmn hayırlısı olsun canım ya artık tek yada iki olsunda inşallah saglıklı saatli 4 yıldır istiyoruz 4 tane de düşügüm oldu bakalım bu sefere inşallah 🙏
mrsflowers Dmndmn canım bugün tam 5 hafta oldu Allah nasip ederse yarın keseyi görmeye gidicem inşallah görürüm 🥰
yuksell07 Dmndmn adetime 5gun vardı gebelik testinde pozitif gördüm adet gunme kadar bekledim tam adet gunumde 719du 4+3tu yani 4+5te yine verdim ozmanda 2059du birdaha vermedim bende artık
BegumIscanTunc Dmndmn adete 6 gün varken testle öğrendim sonra adet geçmesini bekledim 2 gün geçince kan verdim.2807 çıkmıştı adetin 4. Günü 4887 çıkmıştı şuanda 20+1 haftalık olduk
freuze Dmndmn Hadi bakalım pazartesi doktor randevum var. Hayırlısı olur inşallah canım. İkiz severiz 😀😍😍😍