Dmndmn GulcanDongel ayyyyy benimde iki hafta sonra ilk randevum inşallah bende bu sonucu öğrenirim,çok tebrik ederim inşallah sağlıklı bebişler gelir 😍🤗
GulcanDongel Dmndmn o iki hafta size hiç geçmiycek🙈🙈🙈 Allah razı olsun canım benim inşallah, Rabbim gönlünüze göre versin, sizde hayırlısıyla kucağınıza alın inşallah. 😍 Bende salı gününü bekliyorum kalp atışı için, günler geçmek bilmiyo 😍
Dmndmn GulcanDongel İnşallah canım benim.Hepimiz için en güzel dileklerimle.Geçmiyor zatenn geçmiyorrr ☺️🌸💕
Dmndmn Kub-46 Anladım canım.Olsun sonuçta herkes ikiz gebeliğe niyetlenmiyor en başında.1 tane olsun sağlıklı,hayırlı,uzun ömürlü olsun 🌸👶🏻🥰
3MelekAnnesi3 Dmndmn tam adet günümde kan verdim günüm hiç gecmemişti 44 le ögrendim hiç doktora gitmedim bida da kan vermedim belkş gec döllenmedir diye ama 1 ay sorma gittigimde 8 haftalıktı yani gec döllenme vs degildi yani adet günümde 4 haftalıkmıştı 😊
Dmndmn freuze Şimdi saydım 3+6 gündeyken kan testi yaptırmışım ben o zaman 1450 çıktı sonra hiç ölçtürmedim,bana büyük ihtimalle ikiz demişti.Seninde olabilir belki canım inşallah yani 🙏
freuze Dmndmn Hadi bakalım pazartesi doktor randevum var. Hayırlısı olur inşallah canım. İkiz severiz 😀😍😍😍
freuze GulcanDongel Ayy öyle mi diyorsunuz 😍😍 heyecanlandım şimdi. Pazartesi doktor randevum var. Hayırlısı inşallah. Hep ikizlerim olsun istemiştim 🙏😀
Znrr Dmndmn adetim 6 gün geciktikten sonra hastaneye gittim 414 çıktı beta, 4 haftalıkmış. 11. Haftada tek yumurta ikizlerine hamile olduğumu öğrendim 11. Haftaya kadarda kaç kere ultrasona girdim hiç belli olmuyor canım birden bire beliriveriyorlar 🤣🤣🤣
Dmndmn Znrr Yaa ne güzel bende çok istiyorum inşallah benimde ikizlerim olur.Sağlıcakla kucağına al inşallah bebişlerini 🤗
Kub-46 Daha önceki gebeliklerimde betam hep düşük çıkıyordu 500 600 lerde oluyordu bu sefer 4000 leti görünce bi acaba ikizmi diye düşünceye girdik😄😄